Кућа Добрих Вести

Login

Пет начина за релаксацију

Оцените овај чланак
(2 гласова)

relaksacijaeererererИако су празници иза нас, те сте вероватно имали довољно времена да се одморите, лајф коуч тренер Татјана Поповић подсећа вас да и поред годишњих одмора у току године треба да одвојите време за релаксацију и активности које вам пријају.

 

Инспирисана овом темом снимила је YouTube видео у ком представља 5 начина на које пуни батерије, те у наставку сазнајте о чему се ради.

 

Шетња опушта, јер тада имам времена за размишљање и саморефлексију. Природа нас позива на мир и самоспознају. У тим тренуцима можемо да се осврнемо на оно што смо успели да остваримо и урадимо у претходном периоду. Шетајте и ако је напољу хладно.

 

Осим шетње, пливање јој је омиљена физичка активност. Воли да плива неколико пута недељно. Док је у води, увек се фокусирам на то да не размишља о текућим проблемима, већ да се потпуно опусти и релаксира.

 

Медитација је још један вид релаксације, који би свима топло препоручила. У видеу описује како је  почела да медитира и колико јој је ова вештина помогла да превазиђе тешке периоде у животу.

 

Обожавам да чита књиге. Увек бира литературу која не оптерећује, а утиче на лични развој. Тренутно чита једну такву, под називом ”Think and grow rich" , Наполеона Хила, америчког селф-хелп аутора. Већ дуже време користи бојанку ”Meditation colouring book", у којој боји различите мандале, што jе изузетно опушта и растерећује мисли.

 

Храном и те како утичемо на стање ума, те у видеу поред истицања значаја сна, конзумирања воде и редовне физичке активности, прича о томе које намирнице утичу на подизање енергије и опуштање нервног системa.

 

Видео погледајте у наставку:

 

Извор: Кућа добрих вести


Последњи пут измењено недеља, 26 јануар 2020 00:12

Остави коментар

Поља обележена (*) су обавезна. Основна употреба HTML кода је дозвољена.

...:::.„Кућа добрих вести“ не сноси одговорност за садржаје линкова који воде на друге интернет странице (спољашње везе) .:::... © Кућа Добрих Вести 2015

Врх Десктоп верзија