Кућа Добрих Вести

Login

seloturizamБЕОГРАД -  Министарство трговине, туризма и телекомуникација расписује јавни конкурс за доделу кредитних средстава за подстицање квалитета туристичке понуде у 2018. години.

петак, 12 јануар 2018 15:58
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

skolaraccccccСтручњаци из једне од највећих онлине туристичких агенција данашњице – Booking.com, на основу анкете спроведене на 18.509 испитаника широм света који су путовали у последњих 12 месеци или планирају путовање у наредних годину дана, представили су највеће туристичке трендове који нас очекују у 2018. години.

 

Технологија преузима примат

 

У 2018. години све више путника ће желети да се уз помоћ технологије боље упозна са дестинацијом и смештајем пре него што обаве резервацију. Да дигитална технологија помаже корисницима приликом одлуке о дестинацији, тако што преобликује начин на који се информишу о њој, букирају и доживљавају путовање, потврђују и ови подаци: скоро трећина светских путника (29%) каже да путовање планира на основу података које налази на интернету, док њих половина (50%) не прави разлику да ли одговоре на своја питања добија од особе или компјутера. Више од 6 од укупно 10 (64%) путника каже да би волело „прво да испроба пре него што букира“ и то путем виртуелне стварности (ВР), док 50% испитаника сматра да их персонализовани предлози за одређене дестинације подстичу да резервишу путовање. Узимајући у обзир сав стрес приликом доношења одлуке где провести одмор, у 2018. години технологија ће и даље наставити да нам помаже да пронађемо најбоље место за нове доживљаје.

 

Жудња за искуством

 

У 2018. сањаћемо велике снове, јер чак 45% путника има спремљену листу са путовањима из снова и већина њих (82%) жели да посети једну или више дестинација са своје листе у овој години. Жудња за искуством и доживљајем уместо над материјалним и поседовањем, покреће нашу жељу за што више невероватних и незаборавних путовања. Смањеног стрпљења, са инстант жељама и оснажени технологијом, путници ће у 2018. години искористити сваки тренутак за путовање, као никад раније – тврде из Booking.com-a.

 

А шта је то што ће највише привлачити путнике? Већина њих (чак 47 одсто) пожелеће да посети неко од светских чуда, док ће више од трећине (35%) желети да проба локалне специјалитете, а 34% пожелеће да отпутује на неко рајско острво и исто толико њих трагаће за адреналинским искуством у неком од тематских паркова. Топ дестинације са забавним парковима, према подацима Боокинг.цом су Орландо на Флориди, Голд Цоаст у Аустралији и Дубаи у УАЕ.

 

У 2018. туристи ће трагати и за: јединственим културним дешавањима (28%), учењем нових вештина (27%), „еpic“ турама или путовањем железницом (25%), као и удаљеним и изазовним дестинацијама (25%).

 

Повратак у прошлост

 

Осим што ће желети да стекну нова искуства, трећина путника (34%) ће у 2018. пожелети и да освежи успомене и посети своја омиљена места из детињства. Мешајући прошлост са будућношћу, биће инспирисани да се врате на своје некад омиљене дестинације и истраже их на потпуно нови начин.

 

Популарност ових „vintage” одмора проистиче из осећаја носталгије и среће на коју нас та дестинација евоцира. Путници кажу да некадашње породичне одморе памте као најлепше успомене, чак лепше и од првих љубави или кућних љубимаца. Чини се да су миленијалци још сентименталнији: чак 44% младих између 18 и 34 године имају жељу да се врате на омиљене породичне дестинације. Чини се да ће друштвене мреже у 2018. бити преплављене сентименталним фотографијама које ће евоцирати на детињство.

 

                                 naaocreeeeee

Ходочасници поп културе

 

У 2018. години, телевизијске емисије, серије, филмови, спорт, као и садржаји на друштвеним мрежама, све више ће инспирисати људе да посете неку дестинацију. Читање блогова или гледање препорука на YоуТубе-у изродиће идеје за путовањем код четворо од десет (39%) путника, а локације са телевизије, филмова или музичких спотова анимираће више од 36% путника у овој години. Више од петине (22%) путника кренуће на путовање због великих спортских дешавања, од чега ће се њих 46 одсто овог лета упутити у Русију на Светско првенство у фудбалу.

 

Најпопуларније локације које ће у 2018. желети да посете љубитељи великих серијских остварења су Хрватска, Шпанија и Исланд инспирисани „Игром престола“ (29%), Лондон – онакав какав је представљен у „Шерлоку“ и „Цроwн“-у (21% и 13%), Њујорк и Менхетн у „Billions”  (13%) и Лос Анђелес у „Entourage”  (10%).

 

Сви путеви воде у – велнес

 

Скоро је двоструко већи број људи у односу на претходну годину, који у 2018. планирају да отпутују негде где ће унапредити своје здравље. Међу оваквим путовањима нарочито се истичу она која подразумевају пешачење и планинарење (56%). Остале популарне активности инспирисане здрављем и wеллнесс-ом у овој години биће посета бањским центрима и коришћење „беаутy“ третмана (33%), бициклизам (24%), спортске активности на води (22%), детокс третмани (17%), практиковање јоге (16%), трчање (16%) и медитација (15%).

                              preuzimanjeturizam

Економска интуиција

 

Из године у годину, путници су све информисанији, те за свој новац желе да добију што више погодности. Значајан број путника одлуку о путовању базира на финансијским могућностима, а то ће бити још видљивије у 2018. години, када ће скоро половина (47%) путника приликом планирања путовања узимати у обзир девизне курсеве, и скоро исти проценат њих (48 одсто) размишљаће о економској клими у одређеној дестинацији пре доношења одлуке о путовању. Добра вест за „ретаил“ индустрију је што трећина путника (30%) планира да обави куповину у „дутy-фрее“ шоповима на аеродрому у 2018. и сваки четврти путник (26%) ће ићи на одмор специјално због шопинга, јер су одређени артикли јефтинији него у његовој матичној земљи.

Туристи ће све више желети да путују у сопственом аранжману (њих 57%), него да „прате масу“, те ће у порасту бити индивидуална путовања и креирање персонализованих аранжмана уз помоћ апликација и технологије. Скоро половина путника (44 одсто) ће више користити туристичке апликације у 2018. години, а технологија ће наставити да се непрекидно развија како би се умањио стрес приликом путовања. То се првенствено односи на планирање активности док сте на одмору или геолокацијску технологију која вас усмерава ка вашем смештају једноставним кликом на апликацију.

 

Бег са друштвом

 

Када су анкетиране питали ко ће бити њихови сапутници у 2018. години, сегмент са највећим порастом у поређењу са 2017. је путовање са групом пријатеља (раст са 21% на 25 одсто). С обзиром на то да ће се у овој години све сводити на искуство, није сврха само у дестинацији, него и у људима с којим се стварају успомене. Бег са друштвом од свакодневних обавеза и притисака, осим што ослобађа од стреса, учвршћује и однос са пријатељима. Захваљујући технологији, данас нас само један клик дели од безброј могућности да се пронађе савршено место за боравак веће групе пријатеља који трагају за авантуром у разним крајевима света. Путовања са пријатељима су и финансијски исплатива, јер је 42% испитаника рекло да не би могло да обезбеди квалитетнији смештај у самосталном аранжману.

 

                                                           

Живи као локалац, али не и са њим

 

У 2018. години ће изнајмљивање приватних кућа и станова бити посебно популарно – не само од стране путника који ће трагати да у њима одседну, него и од стране власника који ће желети да угосте људе у свом дому. Један од три путника (33%) се изјаснио да би на одмору радије одсео у изнајмљеној кући или стану него у хотелу, док један од петоро (21%) размишља да улиста своју кућу на сајт за резервацију смештаја.

 

Када је у питању улога домаћина, путници откривају да не желе да они буду стално присутни у кући у коју примају туристе. Путници желе да доживе локално искуство и зато ће консултовати домаћина да их посаветује шта да виде, те се четвртина путника изјаснила да им је важно да њихови домаћини буду добро информисани о локалној понуди када је у питању храна и места која би требало посетити (њих 25%), али путници желе флексибилност у интеракцији са домаћинима онда кад то њима одговара. Наиме, у 2018. години путницима ће бити важно да им њихови домаћини буду доступни, али не и превише присутни (њих 30 одсто), док се сваки десети путник изјаснио да уопште не жели комуникацију са својим домаћинима.

 

Извор: Туристички цвет/Кућа добрих вести

среда, 10 јануар 2018 11:37
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

skipaket55555БЕОГРАД - Хеј скијаши, имамо једну инсајдерску вест за вас. Напокон имате ваљан изговор да одмах букирате ваше зимовање. Јер сада је и званично – скијање је добро за ваше здравље!

петак, 05 јануар 2018 20:00
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

hteolstalisltelt8989898БЕОГРАД - Туристичка организација Града Новог Сада пред крај пословне године сумира утиске и може да се похвали постигнутим резултатима.

уторак, 19 децембар 2017 12:03
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

DOBITNICIPRIYNANAJJAБЕОГРАД -  Највећа признања у хотелској индустрији Србије – „Амбасадори добре услуге“ за 2017. годину, додељена су на Гала вечери хотелијера, одржаној 15. децембра у београдском хотелу „Crowne Plaza“ у организацији редакције часописа „Туристички Свет“, а под покровитељством Министарства трговине, туризма и телекомуникација.

недеља, 17 децембар 2017 12:00
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

zimskeradostiБЕОГРАД – Expozim, међународни сајам зимске спортске опреме, туризма и рекреације, ове године биће одржан од 7. до 10. децембра, у хали 4 Београдског сајма.

понедељак, 27 новембар 2017 21:00
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

 

SMESAKZAISTORIJUDDDDDНОВИ САД - Већ четврту годину за редом, невладино удружење Фортунс, у сарадњи са Природно – математичким факултетом из Новог Сада и Међународном асоцијацијом студената туризма и хотелијерства (IASTH), организује Међународну конференцију студената туризма и хотелијерства – МЕКСТ.

 

Свечано отварање конференције је 24. новембра у 18 сати на Природно-математичком факултету у Новом Саду.

 

Циљ конференције је да се студентима и младим истраживачима из области туризма и хотелијерства, обезбеди подршка за њихов даљи професионални развој. Теме о којима ће ове године бити речи су: примена wеб маркетинга у туризму, нови трендови у хотелијерству, спортски туризам, а на скупу ће бити представници успешних компанија и стручњаци из области туризма и хотелијерства који ће младим људима приближити најновију праксу овог ресора.

 

Конференција окупља око 800 студената из преко 15 држава Европе и на добром је путу креирања платформе за усавршавање младих у туризму. Учесници МЕКСТ конференције имају прилику да науче како реализовати добру пословну идеју, изградити успешну каријеру и друге битне ствари из света пословања.

 

Поред учесника, спонзора и пријатеља, конференцији ће присуствовати потпредседник Владе Војводине и покрајински секретар за привреду и туризам Иван Ђоковић, Члан градског већа за привреду Града Новог Сада Милорад Радојевић, као и директор Туристичке организације Града Новог Сада, Бранислав Кнежевић.

 

У склопу конференције планиране су пропратне активности, забавни садржај и наградне игре.

 

Извор: Кућа добрих вести

четвртак, 23 новембар 2017 13:31
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

mapaskijalistakopaonikassssssssБЕОГРАД - На планинама Србије - Копаонику, Златибору (Торник) и Старој Планини припреме за зимску сезону 2017/2018. су у току.

уторак, 21 новембар 2017 14:29
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

hotelijeriБЕОГРАД - Један од највећих и најстаријих годишњих скупова хотелијера у Србији одржан је 10. новембра у хотелу Фалкенштајнер (Falkensteiner) у Београду, у организацији Редакције часописа Туристички свет.

субота, 11 новембар 2017 22:30
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

larcveddddddБЕОГРАД - Завршена летња сезона на планинама Србије – Копаонику, Златибору (Торник) и Старој Планини показала је да избор ових дестинација све више улази у моду.

понедељак, 06 новембар 2017 12:00
Објављено у Туризам
Написала
Опширније... 0

...:::.„Кућа добрих вести“ не сноси одговорност за садржаје линкова који воде на друге интернет странице (спољашње везе) .:::... © Кућа Добрих Вести 2015

Врх Десктоп верзија