Кућа Добрих Вести

Црногорац победила, Ђурђић 11. у Алањи

Оцените овај чланак
(2 гласова)

1alanjajovanausredininapostoljuАЛАЊА - Јована Црногорац (БК Нови Сад) освојила је прво место у трци Ц 1 категорије на планинским бициклима у Алањи у Турској и освојила 60 бодова за УЦИ ранг листу. Српски ропрезентатвац Бојан Ђурђић (Раднички, Крагујевац) пласирао се на 11. место и припало му је осам светских бодова.

Јована Црногорац је тријумфовала  испред Наталије Кромпетис (Украјина) са око  три минута предности. Трећа је, у кокуренцији 17 бициклисткиња, била Ана Коновалова (Русија).
- Задовољна сам победом и са нових 60 бодова за УЦИ листу. Имали смо напоран пут, путовали смо од петка увече и дошли тек пред зору у суботу у хотел. Дан сам провела спавајући и једва да сам успела да кратко погледам  стазу за два круга колико сам возила у суботу на тренингу. На све то, назебла сам, почео је и нос да ми цури и нисам се добро осећала. На дан трке је било боље али и даље ми је цурио нос. Први круг сам возила опрезно како би осетила њихов темпо јер сам знала да сам болесна и да треба максимално да се чувам. На половини круга сам појачала на брду и повећавала сам разлику из круга у круг. Окрећем се Светском купу у Јужноафричкој републици од 10. до 14. априла и надам се да ће прехлада брзо проћи јер нас опет чека путовање од два дана – рекла је после трке Јована Црногорац.
Са српским бициклистима био је и селектор за планински бициклизам Немања Вајс који је рекао:
- Јована Црногорац се највише плашила Немице Надине Ридер која је специјалиста за елиминатор, али  се показало да на оваквој стази ипак није Јовани ни близу. Биле су заједно прву половину првог круга круг, договорили смо дефанзиван почетак да осети подлогу а и разболела се у путу. На половини првог круга је “скочила” на дугачком брду и направила око 20 секунди предности до краја круга. Касније је наставила свој темпо и разлика се повећавала. Немица је била друга до трећег круга али је после тога посустала и Украјинка Кромпетис је дошла на другу позицију. Бојан Ђурђић је био добар у овој конкуренцији, али се види се да му недостају трке. Био је између осме и 12. позиције, јер је стаза таква да не допушта одвајања и има доста “сингл трек” делова где су такмичари заједно. На крају је био 11. и уписао осам бодова. Верујем да ће му учешће на трци “Београд-Бања Лука” 12. и 13. априла помоћи да буде спреман за висок пласман у Грчкој 27. априла.У плану је тренинг трка у Београду 13. априла где ће се још једном окупити репрезентативни кандидати како би радили на подизању форме.
Уз Јовану Црногорац је био турски клуб Салкано за који ће возити међународне трке, док је учешће Бојана Ђурђића финансирао Бициклистички савез Србије.
Јована Црнограц је уписала четврту победу ове сезоне. Победила је на две Ц 2 трке у Израелу дан за даном  у Мишмар Хаемеку, да би потом славила и у Ц 1 трци у Мисгаву. Тренуто је 32. на светској ранг листи УЦИ са 591 бодом.
Ђурђићу су ово први светски бодови у сезони и тренутно је 137. на листи са 175 бодова.

Извор: Кућа добрих вести

Бранимир Васић

У дневном спортском новинарству радио је више од 33 године. Цео радни век провео је у листовима Спорт и Спортски журнал (у чијем је оснивању и учествовао). Извештавао је са Зимских олимпијских игара 1984. и Летњих олимпијских игара у Атланти 1996. и Атини 2004. Извештавао је и са више шампионата света у бициклизму, стрељаштву, куглању, боксу, кајаку и кануу, као и са десетак светских купова, више од 30 европских шампионата и са више од 20 Балканских шампионата у разним спортовима. Аутор је више спортских публикација.

Остави коментар

Поља обележена (*) су обавезна. Основна употреба HTML кода је дозвољена.

...:::.„Кућа добрих вести“ не сноси одговорност за садржаје линкова који воде на друге интернет странице (спољашње везе) .:::... © Кућа Добрих Вести 2015